Osobní

Martin Rotter

Osm smrtelných hříchů - větičky z díla

Konrad Lorenz je znám především jako brilantní zoolog, ale já si oblíbil jeho knihu Osm smrtelných hříchů, protože má obrovský filosofický přesah. Zde je několik úryvků z knihy, kterou jsem přečetl takřka jedním hltem.

8.11.2016 v 20:43 | Karma článku: 16.50 | Přečteno: 460 | Diskuse

Martin Rotter

Věty a příběhy ze Solženicynova Souostroví Gulag - část III.

Když jsem četl Solženicynovo Souostroví Gulag, chtěl jsem to zabalit na dvacaté stránce. Pak na dvousté. Pak na dvoutisící. A pak jsem si řekl, že těch 35 zbývajících už dočtu. Stálo to za to! Odměna? Otevřená oči i otevřená mysl.

18.6.2016 v 21:30 | Karma článku: 24.39 | Přečteno: 988 | Diskuse
Počet článků 41 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3115

Programátor, rodič a kriticky myslící člověk.

Můj web