Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ráda bych řekla, že jste pobavil, pane Rotter, ale bohužel jsou tyhle hlášky spíše smutné než vtipné. Každopádně ale za článek děkuji a Vám karma. R^ Vědomí lidé k takovým pediatrům nechodí nebo přejdou jinam, bohužel je ale mezi námi stále takových, kteří neví či si nejsou jistí a nechají se takto stádně vycvičenými lékaři snadno zastrašit.. Nicméně vnímám posun k lepšímu. Lidé se začínají zajímat o Pravdu.

0 0
možnosti

Proč hoax??  Pokud bych měla vypsat všechny hlášky  kterými jsem byla častovaná od doktorů  tak bych tu byla ( na stránkách idnesu) ještě zítra.;-)

Z mé studnice drahokamů a perliček  vynáším jednu z nejlepších.

Doktorka psychiatrie píše do zprávy pediatričce: Matka přestala vozit dítě do stacionáře poněvadž je to neúnosné a  do závorky ironicky uvedla, plně chápu.

Ve skutečnosti se mě vůbec neptala na důvody proč jsem se rozhodla jak jsem rozhodla,vlastně na to v ordinaci vůbec nepřišla řeč.;-€

Pokud by se mě zeptala,věděla by že v té době jsem chodila uklízet na 3 hodiny denně a měsíčně jsem si vydělala 2000kč.  Tudíž to co jsem získala  na  platě jsem projezdila do 20km vzdáleného stacionáře.

Pokud bych si našla výnosnější zaměstnání tak bych pro dceru dojíždět nemohla a kdoví zda bych dceru (tehdy 5 letou) vůbec viděla. Zřejmě podle ní by ji měl vychovávat schizofrenický otec.!!8-o Ten který má problémy sám se sebou a kvůli tomu jsem původně chtěla aby dcera raději chodila do školky a netrávila s ním  celé dny doma.

0 0
možnosti
Foto

J80a51n84a 55M70a76j31o85v86á

26. 3. 2015 20:28

Jak se v závorce pozná ironie?

2 0
možnosti
Foto

myslím, že článek je zbytečně nenávistný. Spoustu těch věcí mysleli doktoři dobře. Co já bych dala za to, kdyby mi doktor poradil, jakým způsobem se můžu i s miminem vyspat (Nutrilon na noc). A ohledně spaní v posteli s rodiči má doktor pravdu. Nejvíce dětí, které zemřely na syndrom náhlého úmrtí spalo právě v posteli rodičů, takže něco na tom bude.

0 3
možnosti
Foto

V každém "řemesle" se najde dostatek hlupáků případně lidí chytrých se slabou chvilkou :)

0 0
možnosti
Foto

Měla jsem děti 2008 a 2010... naštěstí ještě Hero, Nutricie a jiní ještě nepotřebovali zvýšit zisky, tudíž se netlačilo na zavádění příkrmů od 4. měsíce... Doporučovala se obezřetnost, respektování přirozeného zájmu dítěte o jídlo (tj. dát ho, až začne dítě projevovat zájem) a u potenciálně alergických dětí zavádění klidně o měsíc až dva déle...

Naše pediatrička jen opakovala: "Kojte, kojte, kojte!" a oběma synům (i bez žádosti) upravila očkovací kalendáře (prvně očkovaní Hexou na 9 měsících), žádné doporučování očkování nad rámec...

Trochu s ní nesouhlasím v předepisování ATB na každý kašlík, ale nechá se umluvit, že ještě počkáme...

Ale že jsou někteří lékaři arogantní, tomu věřím... sama jsem měla zkušenost s gynekologem, který na opatrnou otázku neznalé prvomatky: "A je nutné absolvovat triple testy (vysoká falešná pozitivita), když jsem měla test na vrozené vady ve 12.týdnu?" Zbrunátněl a normálně mě seřval: "Nemusíte vůbec nic! Nemusíte ani chodit na pravidelné prohlídky! Ale až se něco podělá, tak za mnou nechoďte!" "Já se jen ptala..." pípla jsem...

0 0
možnosti
DS

Pane autore! Mám 3 děti a postupně jsme díky cestování republikou vystřídali 2 pediatry (a mnoho dalších nárazově)). Ani jednou si ani jeden nedovolil podobnou hlášku ani v tom nejhorším žertu a věřte, že je zásobím mnoha všetečnými dotazy i ohledně očkování.

Všechny 3 děti jsem plně kojila přes půl roku, všechny byly (díky své vysoké porodní váze) statné a u žádného z nich podobnou hlášku pediatr nevyslovil ani v pokusu o nejapný žert, natož aby toto mysleli vážně.

Nástup přikrmování mi pediatr pouze doporučil a lepek, obdobně jako ostatní alergeny, je podáván až jako jeden z nejpozdějších.

Myslím, že by se měl některý z Vámi osočených lékařů ozvat a soudit se s Vámi pro utrhání na cti, ačkoliv pochybuji, že byste jim za to stál.

Že Vaši známí, vlastně spoluautoři blogu, nadále k podobně "hanebným" pediatrům chodí a vlastní děti jejich "nestoudnému" postoji vystavují, to je -odpusťte- jen a jen jejich problém.

!!Za to očkování opravdu nemůže!!

3 0
možnosti
MM

Mohu vás ujistit,že tihle lidé co tyhle zkušenosti sdíleli,již k takovým lékařům vesměs nechodí :-)

5 0
možnosti
DT

Ach tyhle internetové hoaxy. :-)

4 2
možnosti
DZ

Dano jste o několik měsíců až let pozadu. Anebo tím, že už nežijete v Čechách, nemáte přehled o tom, co se tu opravdu děje...

2 3
možnosti
DZ

Pro ty, kterým připadají tvrzení v blogu nepravdivá:

"S povinným očkovacím kalendářem ČR už teď nesouhlasí ani mnozí čeští lékaři. MUDr. Jiří Mařádek z jičínské nemocnice si pro syna před pěti lety sestavil vlastní očkovací variantu. Ponechal v ní jen tetanus, tuberkulózu a záškrt. „Je potřeba, aby rodiče tlačili na pediatry, aby jim poskytovali adekvátní informace o vakcínách,“ řekl pro idnes.cz v roce 2010 poté, co sám prostudoval veškerou odbornou literaturu o nežádoucích účincích vakcinace." výňatek z čkáneku na který dávám prolink

http://www.reflex.cz/clanek/komentare/63008/veronika-bednarova-10-duvodu-proc-nema-byt-ockovani-deti-povinne.html

0 1
možnosti
DT

Mnozí dva... ;-D Ach ta hysterie... no ale něčím se halt tihle internetoví hrdinové zabývat musí, no ni? :-)

4 1
možnosti
BT

tak doktoři jsou jen lidé, kruciš to je ale novinka

nevěřte jim ani slovo ;-D

2 0
možnosti
PS

Určitě se to stalo, to je bez pochyb. Je smutné, že doktoři jsou jen lidé a proto se jim nedá profesně věřit. A předpokládám, že nevěříte žádnému doktorovi, který je pro očkování zákonem stanovené. To bude asi bohužel většina. Ještě, že tu máme kapacity, kterým se věřit dá a navíc nejsou placení farmalobby, mají velmi lidský vztah k pacientům a léty prověřenou praxi. Namátkou dr Eleková, Hnízdil, Anna Strunecká, omlouvám se, které jsem vynechal.

 na zlehčenou.. Trápí mě kořínková otázka. Když si udělám vývar z mrkve, celeru, petržele, česneku, cibule a z brambor, tzv hexasup, nebude mi z toho šoufl? Dočasně nebo trvale?  Je to na studii?

2 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3115x
Programátor, rodič a kriticky myslící člověk.

Můj web