Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J21a78n31a 32M60a50j65o14v76á

26. 5. 2015 18:47

Jojo, "Ona" je velmi korektní zdroj. To se mi ulevilo. Už jsem se bála, že budete vycházet z nějakých profláknutých rádobyinformací. ;-)

4 0
možnosti

..tak tak...co já pamatuju...tak vejce byla asi padesát let velmi nezdravá....už nejsou....:-/

2 0
možnosti

Příroda je mocná čarodějka. A jaksi logicky vyplývá, že když dítěti vyrostou zuby, asi to bude proto, že už nemusí být kojeno a může jíst pevnou potravu. 

Mimochodem - svůj blog jste vybudoval na článku z ONĚNKY? 8-o Auaaaa :-) A víte o tom, že tam se publikují jen fejky, bláboly a (nepříliš dobře) skrytá reklama? (Proto taky oněnku zbožňujeme.)

5 0
možnosti
Foto

J60a79n97a 79M66a35j79o13v60á

26. 5. 2015 18:48

Učit děti jíst jen proto, že mají zuby? Dano...takový zpátečnický názor, bych u tebe nehledala.;-)

3 0
možnosti

Ke kritickému myšlení patří schopnost logického uvažování. Věřím tomu, že pralesní indiánky přikojovaly svoje děti i v nekojeneckém věku, ovšem vsadil bych košili na to, že tak činily kvůli nedostatku jídla.

9 1
možnosti

No já nevím.Taky jsem četla,že se do mateřského mléka mohou uvolňovat z tukových zásob matky za léta nashromážděné škodlivé a odpadní látky-zvláště když pořádně nejí a snaží se kojením hubnout.Třeba ten autismus není z očkování,ale z dlouhého kojení?

0 0
možnosti

Ať si každá kojí, jak chce, ale ať se s tím nevystavuje8-o.

3 1
možnosti

Všechny tři děti jsem odchovala na Sunaru, popř. Feminaru (v 70letech). Toho posledního mi kojila v porodnici jedna maminka (tehdy jsme tam bývaly i 10dní), aby se to vůbec naučil a pak jsem ho kojila asi 6týdnů, ale s přikrmováním. Ani jeden neměl alergie, nebyli stonaví. Kdybych bývala mohla,  tak bych to určitě 7-8měs vydržela. Nebylo mi však přírodou dáno. Kdyby se to přihodilo vnoučatům, tak okamžitě pořizuji kozu.

Jinak, ať každá matka si prodlouží to kojení, jak je libo. Snad do toho nebude kecat kdejaká baba ze sociálky barnevernetového typu.

3 0
možnosti

No dělat z manželky dojnou krávu nepovažuji za rozumné.

Jakmile dítěti začnou růst zuby, má začít přecházet na normální stravu.

3 1
možnosti

Do těch maximálně dvou let bych to bral. Vidět ale čtyřletého klacka, jak visí matce u prsu, to je jen pro silné nátury. :-P

6 0
možnosti

Obzvlášť na zalidněném náměstí.

2 0
možnosti

Za 5 let bude zase nějaká jiná teorie, jiná doporučení atd. My jsme třeba černé ovce díky tomu, že dvouleté vnouče pije mléko od krávy, vodu z kohoutku a konzumuje čerstvé potraviny, ó hrůza-jablko i se slupkou. Neustále slyšíme kritiku, že nekupujeme jídlo ve skleničkách - jen tam přece nejsou dusičnany, balenou kojeneckou vodu, instantní kaše atd. Fakt to není úlet,některé matky pozbyly zdravý rozum. Pokud některá matka kojí rok, dva nebo 5 let,je to její záležitost.Já si spíš myslím, že některé mají problém "odtrhout dítě od prsu" a smířit se s tím, že roztomilé miminko vyrostlo a mámu potřebuje o malinko méně.

9 0
možnosti
Foto

kojila jsem děti různě - dle situace (6 týdnů, 1/2 roku, rok a půl) - dnes jsou dospělé a někdy by bylo hezké se zamyslet, jaký to na nich zanechalo "otisk"...

Myslím, že se z komára dělá velbloud.  Doma máme psy i kočky, ale žádná ze zvířecích maminek nenechá u cecíku dospělé jedince - z jednoduchého důvodu - má již právo na svůj další kočičí či psí život.. I když.. jedinec by si určitě dal říci... vycucat, co se dá...

8 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3115x
Programátor, rodič a kriticky myslící člověk.

Můj web