Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

Díky za váš článek.....jsem zvědav na reakce ortodoxních vyznavačů očkování, kteří tvrdí, že rizika nejsou natolik závažná, aby se jimi kdokoli zabýval.

6 5
možnosti
Foto

J97a86k49u71b 89R15o64t10h

4. 3. 2015 11:40

Já jsem tedy ještě nikde, a problémem se z pohledu Mašíblologa zabývám řadu let, nezaznamenal, že by nějaký "ortodoxní vyznavač" (???) očkování odmítl výzkum rizik. Ale vždy šlo o výzkum relevantní, vyfutrovaný a podle všech zásad vědecké metodologie.:-/

5 2
možnosti
Foto

J49a34k32u97b 77R37o76t40h

4. 3. 2015 11:21

Mám brát vážně jakýsi výzkum firmy, která a) je farmaceutická, b) sama podniká v oblasti vakcín (konkurence), c) dopustila se nedávno masivního kriminálního jednání (korupce, podvody)?:-/

12 2
možnosti
Foto

Vzhledem k tomu že ten výzkum byl dříve tajný a byl odtajněn až na příkaz italského soudu, pak není důvod se domnívat že by byl chybný. Naopak, údaje v něm jsou naprosto skandální a docela jiné, než jaké nám očkovací mašinérie veřejně prezentuje.

9 3
možnosti
OP

R^ Po sérii zlehčujících článků o závažnosti a vhodnosti stádního očkování důležitá fakta

11 4
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3115x
Programátor, rodič a kriticky myslící člověk.

Můj web