Diskuse

Věty a příběhy ze Solženicynova Souostroví Gulag - část III.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Toto veledilo od AS, včetně jeho ostatní prózy, je naprosto úchvatné a jednoduše geniální. Není pro každého. Když vidím, jací ,,literáti" se velebí v dnešní době, je mi smutno.

3 0
možnosti
Foto

Četl jsem to před dvaceti lety. Tenkrát mě vyřídila kolegova otázka, Byla to hezká knížka? Chvíli jsem nevěděl jak mám odpovědět.

1 0
možnosti
Foto

Haha, to je trefná otázka na kterou asi neexistuje trefná odpověď.

0 0
možnosti

J90a69r31a 47R92a40n55k

19. 6. 2016 2:12

Solzenicyn nebyl jediny, jen u nas nejsou mozna prelozena dila tech dalsich. Uazsny je pribeh " Faithful Ruslan"....videno ocima psa z jednoho ze stovek Gulagu, napsal Georgi Vladimov, nebo treba "An American in the Gulag" od Alexander Dolgun.

2 0
možnosti

J21a96r96a 93R83a15n83k

19. 6. 2016 2:13

Zajimava je tato stranka, kde jsou jmenovany i campy ve vychodni Evrope a spisovatele, kteri o nich pisi, mimo jine tak eslova od Karla Capka....

http://w3.osaarchivum.org/gulag/txt1.htm

1 0
možnosti

Karma.

Přečetl jsem všechny 4 díly. Těch neskutečných lidských příběhů! Mě třeba zaujal útěk (tuším Georgije) Tenna a jeho kamaráda.

Kolikrát si říkám, ve světle těchto příběhů, že někteří lidé řeší naprostý kraviny, jako např., že nemají novej mobil s cool funkcemi (aby ho pak mohli zanedlouho zahodit a pořídit si ještě kulovější).

6 0
možnosti
Foto

Ano, ten útěk byl v mnohe ohledech jedinečný.

Jinak, já měl všechny 4 díly akumulované v jedné e-knize, takže jsem to na díly ani nerozlišoval, prostě až do konce.

0 0
možnosti

Četl jsem to celé, je to pro lidi s otevřenou myslí, za článek karmaR^

6 0
možnosti