Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Také jsem si tohoto levicového filozofa a lidově tvořivého ekonoma četl. Dokonce se mi jeho myšlenky zdály být správné. Jenže pak jsem narazil na libertariány a abych jim vyvrátil jejich , podle toho co jsem si tehdy myslel, utopie, začal jsem studovat rakouskou školu ekonomie a po dvou letech debat a vzdělávání se z knih Misese, Rothbarda, Hayeka, de Sota, Hanse Hoppeho a našeho prof. Šímy, jsem musel přiznat, že jsem se mýlil, stejně jako se mýlí Keller.

Keller vidí existující problémy tam kde nejsou a navrhuje řešení, která jsou směšná, nekonzistentní a svým způsobem i vyzkoušená, že nefungují.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS