Diskuse

Mýty kolem e-Receptů

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A víte, že velká spousta lékařů je skoro v důchodovém věku a tyhle technické věci jdou naprosto mimo ně?

1 0
možnosti

Je to pravda, ale hodne z nich je v nemocnicich, kde by meli mit nejakou technickou podporu, a ti soukromi nejsou zadne socialni pripady a mohou si zaplatit nejakou podporu. Ostatne stejne jako si ji plati soukromi lekarnici...

Jde vetsinou jen o to prvotni nastaveni.

0 0
možnosti

Jaké mýty? Já jsem se dozvěděl o jednom kned v prvním odstavci, dalšího už jsem si nevšiml.

0 0
možnosti

Tak pokud vím, jsou lékaři vysokoškolsky vzdělaní, takže je nesmysl, že si neporadí s počítačem. To však neznamená, že je systém čtyř přihlašovacích údajů správný.

0 0
možnosti

Myslíte, že např. inženýr stavař zná dobře antropologii ? On možná ví několik faktů. A podobně doktor se znalostí PC. On je uživatel, ne programátor.

7 0
možnosti
Foto

já se domnívám, že ten program je udělán perfektně.

Přece na něm musejí něco trhnout všichni zainteresovaní.

0 0
možnosti

mně vadilo jako lékaři na minulém ER, že jsem nemohl napsat opiáty a léky typu hypnotik ( léky na spaní). Je to už v novéí verzi možné? Navíc mi vadí, že se nemohu podívat na seznam léků, které má pacient napsány od jiných lékařů. často pacienti netuší, co berou a nejsou to schopni přinést na lístečku., Je to někdy horor. Kéž by to nový systém zvládal, ale prý to opět nebude možné. Jsem lékař, fanda na PC, ale toto mi připadá jako další tunel na státní prachy pro spřátelenou IT firmu

4 0
možnosti

O48n48d33r23a 56P94e80š15e27k

25. 6. 2017 12:12

Toho asi zneužiju ke svému dotazování, když Vás tu máme. Já zastávám názor, že by se měly vést elektronické zdravotní dokumentace o pacientech, které by z pohledu bezpečnosti byly zašifrovány klíčem uloženým např na pacientově kartě ZP. Jinak řečeno nikdo by si bez pacientovy karty ve čtečce nepřečetl jeho dokumentaci. A teď dotaz na Vás...

Myslím si, že by každý pacient mohl mít tedy kompletní anamnézu elektronicky a vy byste si mohl ušetřit čas dotazováním pacientů, kteří stále odpovídají na totéž a ještě musí opdovídat pravdivě, aby to k něčemu bylo. Myslíte že by Vám to pomohlo?

A další dotaz, myslíte, že by bylo vhodné, aby při vypsání e-receptu na nějaký lék byl lékař upozorněn na kontraindikace s jiným lékem? Díky za odpověď.

2 0
možnosti

Děkuji za velmi "povzbudivé" informace.

2 0
možnosti